Saturday, November 7, 2009

Garena By-pass v1.0.3.1 ladder fix beta


(by HackED)

Changelog:
- New layout
- Ladder problem fixed


Download Link > Mediafire

29 comments:

Anonymous said...

thx

Anonymous said...

who tried?? reply me

Anonymous said...

works can use, now wait c got record game onot

Anonymous said...

thanks 4 this. Working!

Anonymous said...

Tested, works

Anonymous said...

yea got record game oso, nice work

Anonymous said...

ladder room no more error thankks hacked

Anonymous said...

is this same with Garena By-pass v1.0.3?

Anonymous said...

Savior! HackED for the win!

Anonymous said...

No, old ones can't play ladder.
This can.

Anonymous said...

Amazing how hack makers do these shit. Why is GGRegen still down? This saves us just in time.

Anonymous said...

anyone try the ck? kick all only izit

Anonymous said...

Pinoys are good hackers imo.

Anonymous said...

it isn't full version when i install it...why?

Anonymous said...

VCK should only be used when you're host. Works like a charm in ladder

x|Ao_κΙτ said...

key logger found.. @@

Anonymous said...

i should put 1.24mh into garena folder by myself?

Anonymous said...

how to use the custom kick? who can teach me?

Anonymous said...

can anyone confirm if this file is safe? cause my antivirus tells me that adware is present, but the previous bypass scanned was safe o.o (ps please dont say that the adware is for bypassing cause that's plain rubbish)

Anonymous said...

garena admin are aware of this hack already. still safe?

Anonymous said...

Not working for me. Anyone have any good hacks left? Everything's crap right now.

Anonymous said...

plz i need exp hack!! is there any??

Anonymous said...

Working! Hope he add more feautures...

Anonymous said...

it gets error...

Anonymous said...

yup me too. garena has detected this hack.

Anonymous said...

GEngine error

Anonymous said...

GEnginal.dll error

Anonymous said...

does this safe to use ?

Anonymous said...

i cant connect to any servr using garena bypass

Post a Comment